Stopy dávné techniky na mořském dně?

Na náš mail přišel další, natolik zajímavý text, že jsem ani nedopil ranní kávičku a hned se dal do přepisu. Tentokrát od čtenáře Ladislava ze Zvolenu. Komu by byla příjemnější slovenština, v které je originální text, může stáhnout ZDE (heslo: myslenkyocemkoli)
kuji!
MichalB

Asi před rokem jsem po přečtení jakéhosi článku, který upozorňoval na nějaké zvláštní (asi) vojenské stavby v Egyptě, zapnul Google Earth a ověřoval si to z výšky. Opravdu to tam bylo. Vypadalo to zvláštně, ale asi se nikdy nedozvím, co to je. Napadlo mě prohlédnout si Adenský záliv, o kterém se toho už napsalo mnoho. Hlavně o tom, co je pod hladinou… Přiblížil jsem si tedy mořské dno a samozřejmě jsem tam tehdy nenašel žádné stopy po tom, co jsem chtěl vidět, ale něco jiného, co mi trochu vyrazilo dech a přinutilo mě to prohlédnout si mořské dno na polovině planety.


Netuším, z jakého důvodu to Google Earth nechal viditelné a netuším ani to, proč si toho ještě lovci senzací nevšimli a nikde se o tom nepíše. Poslal jsem to svým známým s komentářem: “Ať mi nikdo netvrdí, že je toto přírodního původu!” Trochu jsme o tom diskutovali a od té doby jsem neměl čas se tomu věnovat dál.
Ale potom vyšel výborný seriál článků “Hory, doly, terricony – stopy dávné těžby” a začalo mi to celé dávat jiný smysl. Ukážu vám tedy, o co vlastně jde. Jsou to linie zvláštní struktury na mořském dně, dlouhé desítky až stovky kilometrů a jsou tak široké, že to, co je zanechalo, musela být monstra! Ta struktura je většinou dvojího typu. Jeden vypadá jako stopa po pásech a druhý působí jako pletený opasek. Působí až zdobně. Samozřejmě to jsou základní dva typy, ale jsou tam i ve tvaru véčka a další. Všechno je to buď geometricky rovné nebo se to pravidelně otáčí a překrývá v nápadných rysech.
Začal jsem tedy zde, v Adenském zálivu. Žlutá linka příčně označuje šířku. Ta je od 5,4 do 5,8 kilometru, jak kde.





Takové překřížení v přírodě nemůže existovat. To se dá přirovnat jen ke křížení římsy na gotických oknech a portálech:







Takže poslední dva obrázky k Adenskému zálivu i s mřížkou jedné z mnoha stop. Její šířka je 5,5 km a délka 625 km a je rovná jako podle pravítka:





A tu je ta druhá hlavní struktura:





Stopy pokračují do Arabského moře, ale tam už nejsou tolik zřetelné. Až na některé. Dvě z nich přecházejí až do Indického oceánu k ostrovům Seychelly. Jedna (pletená struktura) je široká přes 8 km a dlouhá 1885 km:


Druhá (pásová struktura) končí ještě před Seychellami. Šířka 12 km, délka 1477 km:






Od Seychell pokračuje linie až do přístavu Perth v Austrálii v délce 6211 km! Když se pootočí mapa správně, je rovná jak podle pravítka:






Z přístavu Perth se tyto linie rozbíhají do celého oceánu. Některé jsou už slabě viditelné, některé mají zvláštní strukturu (takovou “pokrčenou” – buď jde o již zničenou stopu anebo je to jen nějaký softwarový šotek algoritmů Google Earth spojující různé snímky. Mimochodem ta je všude tam, kde to vypadá jako půdorys nějakého města nebo centra) a na některých jde poznat ony dvě základní struktury:







Toto přece nejsou přirozené linie, i když některé mají strukturu “softwarového šotka”:





Celý oceán je jimi prošpikovaný. Kdekoli najdete něco, co nevypadá na objekt s přirozeným původem:






Posunul jsem se dále do Tichého oceánu a tam je další sběrné místo. A nebo naopak výsadkové? Francouzská Polynésie. Proti ní je přístav Perth jen zastávkou vesnického autobusu. Další megacentrálou tohoto podmořského pohybu jsou Havajské ostrovy. Mezi nimi a Kalifornií se toho sbíhá asi nejvíce. Tam je vyšrafované celé dno:








I pod Mexikem je rušno:





A teď několik obrázků z pobřeží severního Norska. Tam je to tak zřetelné jako v Adenském zálivu:












Všechno to jsou detaily z této oblasti nad Norskem. Je tam toho mnoho. Je třeba si zvětšit a prohlédnout celé:






Ani Středozemní moře není zcela bez zajímavostí, i když se nejedná o tak geometricky přesné vzorce jako v Indickém či Tichém oceánu. Zde je něco mezi Líbyí a Řeckem:






A od Tunisu se při africkém pobřeží táhne takováto pěkná stopa až ke Gibraltaru a potom pokračuje do Atlantického oceánu:






Dá se něco najít i v Atlantiku, ale tam jde o hůře viditelné struktury:







To, co jsem uviděl, je dno našich moří a oceánů, protkané stovkami neznámých linií různých rozměrů a struktur jednoznačně umělého původu. Šířka těchto linií je obrovská. Představte si něco, co zanechává stopu širokou 12 km (často i více) a směřuje to z bodu A do bodu B přesně jako laserový paprsek, přičemž kopíruje nerovnosti povrchu na trase 1800 až 6000 km! A nebo se pohybuje okolo nějaké linie sem a tam s otočkou na konci, jako když kombajn seče pole. Je toho plné dno. Kdo si trochu pohraje s myší na mapě, bude překvapený.
Co to všechno je a zda jde o stopy z pradávných časů, kdy na Zemi nebyla voda, anebo současné, nemám ani potuchy.
Je však velmi podivné, že o tom nikde nezaznělo ani slovo, protože tyto věci jsou přitom na mapách zřetelné z takové výšky, kdy ještě pyramidy a slavná “čínská novostavba” vidět vůbec nejsou. A to nemluvím o jakékoli jiné lidské inženýrské činnosti, jako jsou dálnice a podobně.



Děkuji a přeji vše dobré.
Ladislav U. ze Zvolenu





PS: Ve filmu John Carter – Mezi dvěma světy bylo na Marsu chodící město Zidanga, jehož stopa se nápadně podobala těmto našim liniím. Zde je pár záběrů z filmu:










poznámka redakce: U některých struktur se osobně domnívám, že jde pouze o oblasti s jiným rozlišením zobrazení. Jako například zde:

 a totéž zvětšeno (žlutý obdélník z předchozího snímku zde:

Kdežto jiné snímky jsou pro mě osobně těžko vyvratitelným důkazem, že jde o něco jiného, než o stopu spíše kol, než pásů (případně pásových kol – krátkých pásů), které se v místě změny směru pohybu stroje protáčely na místě:

 

(©)2017 myslenkyocemkoli.blogspot.com
Článek je povoleno publikovat v celé a nezměněné podobě s uvedením zdroje.

0 0 hlasů
Hodnocení článku

Čtěte dál

PředchozíDalší
odebírat
Upozornit na
guest
49 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější počtu hlasů
Inline Feedbacks
ukaž všechny komentáře
Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42

Fuj, to je naprosto děsivý 🙁
Děkuji za článek.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Alexandrie

Buď v pohodě. Mě to taky zajímalo, tak jsem si něco zjistil.
Jde o dráhy lodí, pomocí jejichž sonaru se mapovalo mořské dno pro google earth. Nic víc, nic míň 🙂 Je to u sonaru běžný jev. Sonar v drtivé většině nevidí přímo pod loď, takže ve výsledném obrazu zůstává pod lodí cesta.
Cesta široká několik kilometrů, protože dosah sonaru není neomezený 🙂

Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42
MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Alexandrie

Alexandrie,
tohle je podle mě zrovna ten případ, kdy jde jen o místa s různou kvalitou zobrazení. Hodně si to přibliž a uvidíš jak po stranách těch "kolejí" je vše rozmazanější (jako by pod mlhou). Hřebeny na sebe normálně navazují v různých "kolejích" nezávisle na jejich směru a to i v "otáčkách" (na tohle jsem upozorňoval na konci textu – třetí obrázek od konce). Když se koukneš na poslední obrázek v textu, tak uvidíš, jak jsou drážky vždy kolmé na osu linie (jako stopa za bagrem). Jde o úplně jinou záležitost.

Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Alexandrie

Aha, vidím to až tady (snad se Ti to zobrazí stejně) https://www.google.cz/maps/dir/32.9307318,-63.4958093/32.9292496,-75.1847653/@-32.6569092,-153.981567,69576m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0?hl=cs

V tom případě je snímkování podivné – "mlha" v pravidelných čarách.

Vlabi
Host
Vlabi
17. 3. 2022 13:42

Gigantická stěna po dnu oceánu od pólu k pólu:
https://www.youtube.com/watch?v=NyIcScftLI4

Nal
Host
Nal
17. 3. 2022 13:42
Zajko
Host
Zajko
17. 3. 2022 13:42

a to že to cestuje aj v našom čase a nie je to staré tisíce rokov dokáže celkom jednoduchý pohľad na Gibraltársky prieliv…ten bol zbudovaný len nedávno a idú cezeň kolaje…

Jana
Host
Jana
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Zajko

Nepomýlil si sa? Nejde o Suezský prieplav?

Mekky
Host
Mekky
17. 3. 2022 13:42

Také by některé "čáry" mohly být obří tunely, které se táhnou pod hladinou. Vždyť se říká, že všechny kontinenty jsou spojené tunely. Kdyby stěny tunelů tvořil vlnitý materiál, což by bylo pochopitelné, když se nachází pod hladinou, aby byly stěny odolné vůči zemětřesení a proudění vody. Potom by tyto tunely vypadaly z výšky přesně takto.

Mekky
Host
Mekky
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Mekky

A jsou viditelné i v Černém moři, vedou od Sevastopole na Krymu a míří jakoby na Palmýru v Sýrii, kde by měly být vstupy do tunelů.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

Zmizelo podrobné zobrazení mělkého dna severu Evropy a Ruska. Mám pořád XP čka možná to je tím.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Souhlasím, také jsem se před více než rokem o tyhle "podvodní podivnosti" zajímal a nedávno jsem zjistil, že některé prostě "zmizely". Je zvláštní, že stopy "buldozeru" široké přes 5km a dlouhé tisíce km zůstaly, ale některé zvláštní struktury jsou fuč. Třeba tady některé ukazují ve videu, ale už je na googlemaps nenajdete: https://youtu.be/FOZ0l6tyxiw&t=324
nenimito

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Možná tohle bude funovat lépe…
https://www.youtube.com/watch?v=FOZ0l6tyxiw&t=324

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Nenimito,
na takové struktury jsem včera narazil. Už ani nevím kde, tuším v Atlantiku. Po podrobnějším prozkoumáním jsem došel k přesvědčení, že jde o "softwarového šotka". Opět jde o pravidelné střídání rozostřených oblastí se zaostřenými.
Netvrdím, že nejde o záměr (schování něčeho konkrétního), ale ta šachovnice sama o sobě podle mne nic neukazuje.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Michale, došel jsem tehdy k podobnému závěru, a pak jsem nějak vše okolo toho vzdal. Ony ty radarové vlny ze satelitů, letadel a popř. i lodí jsou prostě nedostačující na obraz pro oko. Přijde mi to, jako vyvalovat chytře kukadla na Picassa a snažit se něco uchopit… a ono vlastně není co. Možná jen škoda času, jako u toho Picassa.
To důležité, co by tam mohlo být, asi nebude podle mne tak veliké, myslím.
Jen ty lajny od megabuldozeru zůstanou záhadou… teda pokud se ten megabuldozer nezblázní a omylem nevyrazí ke břehu a nevybagruje nějaký přistav.
Také mne tehdy napadly i ty tunely, ale když jsem se nad tím zamyslel, tak budou podle mne mnohem hlouběji.
Napadly mi i mezikontinentální pokládky kabelů, ale ty se spouští rovnou z lodí, s těmi po dně nic "nechodí". Leda, že by před tou pokládkou nebo současně s ní skenovali dno, kam to kladou, a pak to použili jako detail i do google do map. Ale kde by se vzaly ty celkem pravidelné rýhy?
A to, že se těžilo i pod hladinou je celkem reálné, ale to by vypadalo jinak, než tisíce km "stop", myslím.
Asi to bude chtít šnorchl a ploutve nebo se naučit "létat" pod vodou:-)
nenimito

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Že by se nějaký takový stroj vyloupl z moře jako Godzilla a vyšlápl si na promenádu po přístavním městu, myslím nehrozí. Podle mne jde o stopy velmi, velmi staré, což vypadá i podle stavu, v jakém se nachází. Stejné určitě kdysi byly i nad úrovní dnešních moří, ale eroze všeho druhu a vegetace je vymazaly.
Vůbec bych se nedivil, když by původně ty stopy nebyly pod mořskou hladinou, jak tu už zaznělo. Zda proto, že na planetě nebylo tolik vody nebo že došlo ke geologickým procesům, kdy mořské dno se stalo dnešními horami a obráceně, nechám na představivosti 🙂

Mě by spíše zajímalo, proč jindy tak precizní Google něco takového nechá na volně přístupných mapách. Napadají mě pouze dvě možnosti. První je ta, že jde o falešné podstrčené stopy (důvodů by se našlo vícero) a nebo jde o součást tzv. "Odhalení".

Vlabi
Host
Vlabi
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Že to jsou stopy staršího data, je patrné v některých místech, kdy přes ně mírnix-týrnix vyrostl kopec. Ale ne natolik velký, aby v něm mohl být tunel.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Nemyslel jsem úplně Godzillu, ale "všepožírajícího obrovského Krakena" svořeného Hady:-) A to, že by mohl ve skutečnosti vypadat klidně jako óóóbrovké rypadlo třeba mnohem větší než Liebherr R9800, které podle řeckých pověstí vylezlo z oceánu a dokázalo zničit celé město, je jen na fantazii….
A souhlasím, že nehrozí, vždyť ho Perseus zlikvidoval:-)
Jen se trochu neztotožňuji s tím "velmi, velmi staré". Tak nějak "mi něco pořád říká", že s tím "tokem času" je něco jinak, než se nám stále někdo snaží namluvit.
nenimito

Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Dnes mě ještě napadalo, že jsem kdysi narazila na teorii, že Země je dutá a že uvnitř někdo žije, jakési bytosti. Tak co když to něco nejezdí po mořském dně, ale z druhé strany a na na mořském dně se to jen "obtiskává"? 🙂

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Nenimito,
koukal jsem na toho Liebherra R9800 a ten by musel být ve skutečnosti v poměru ke strojům zanechávajícím stopy 12 a více kilometrů široké úplná blecha (doslova). Myslím, že střet by ta starodávná mašina s největším současným lidským strojem ani nezaznamenala – ani by to s chlapíkem ve velitelské sesli nedrnclo 🙂
Co jsem koukal, tak odhadem výškový rozdíl v jednotlivých brázdách jedné stopy je mnoho desítek metrů, někdy možná i stovky metrů. Takovou mašinu si ani neumím dost dobře představit.
Kdo ví, třeba takový kolos ani na souši nemohl existovat – zhroutil by se do sebe (jako velcí kytovci).

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Chápu Michale, proto jsem psal o Picassovi:-)
Alexandrie máme štěstí, že jako Lidé Země máme fantazii OMEZENOU pouze vlastní představivostí, znáš Malého Prince:-)
http://www.paichl.cz/paichl/knihy/princ/princ01.html
nenimito

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní
Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

🙂
Nenimito, Malého prince znám a miluju. Film jsem viděla v létě v kině. Děcka v pohodě, já slzela. Dneska u vchodových dveří do školy lezl kluk po čtyřech, tak jsme se divili a on pravil: "Já si hraju, že jsem v tanku." :-DDD

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

A čo potom Jupiterov mesiac Európa? Ten mi uz roky nedá pokoj ze by tie čiary tam boli ako tvrdia, a ked pozriete na tento snímok, pripomína mi to tie čiary na morskom dne takže fakt dôkaz rovno pred očami…

https://goo.gl/images/QeP7oq

Nikola

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

to vypadá jako žíly živého organismu
David

Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Taky mi to tak připadá.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

Na tie medzikontinentálne tunely nejak "neverím". Ako by sa dostali napr. cez Atlantický chrbát, ktorý sa tiahne takmer od pólu k pólu a nejde obísť? Jedine že tam je prestupná stanica :). Kontinentálna sieť tunelov – prečo nie, ale medzikontinentálna ťažko..

s0lar

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Solare,
v čem by měl být ten hřbet problém? Jaký je rozdíl razit tunel dejme tomu 20km pod hladinou moře s tím, že nad tunelem bude 15km horniny a razit tunel 20km pod hladinou moře s tím, že nad tunelem bude 18km horniny? 🙂

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Háčik je v tom, že sa pozdĺž chrbta od seba tektonické dosky vzďaľujú rýchlosťou asi 10cm ročne, čo pravdepodobne predstavuje problém pre akýkoľvek vrt v týchto miestach.

s0lar

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

sOlare,
toť otázka. Na jednu stranu se vědci bijí do hrudi, že znají strukturu planet, tedy i Země, na druhou stranu přiznávají, že na tuty nevědí, co je pár kilometrů pod povrchem, protože nemají potřebnou technologii.
Tektonické desky se třeba nemusí od sebe vzdalovat – co když se zvětšují? Ono se potajmu přemýšlí, že tektonika možná vůbec není taková, jak se uvádí, protože uvnitř Země jsou možná podobné procesy jako ve Slunci, tudíž uvnitř planety neustále vzniká nová hmota a objem planety se zvětšuje.
Dále si myslím, že pokud by byl někdo natolik vyspělý, že by mohl tvořit takové tunely, určitě o struktuře a dějích pod povrchem bude něco vědět a přizpůsobí tomu stavby (nedělá se totéž v seismicky aktivních lokalitách jako je třeba Japonsko?). A v neposlední řadě, ty tunely nemusejí být opuštěné a tudíž jejich opravy a úpravy mohou probíhat dle potřeb i dnes.
Netvrdím, že je to tak, jak píšu, jde jen o úvahu.
Znáte to – kdo chce, hledá způsob, kdo ne, hledá důvod 🙂

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Ona ta teorie o rozpínání Země není až tak nová, znáte Hans-Joachima Zillmera nebo Heinze Habera?
https://www.youtube.com/watch?v=54i6KMRQ2aQ&t=590
nenimito

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Popř. i tohle by mohlo někoho zaujmout…. teoreticky:-)
http://vit.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=586592
nenimito

Alexandrie
Host
Alexandrie
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Nenimito, díky moc. Zírám, že se touto teorií někdo zabýval už před tolika lety. Myslela jsem, že je to novinka. Druhý článek také zajímavý, ale nic, co my tady bysme už dávno nevěděli 🙂

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Michal B, v podstate súhlasím vo všetkých bodoch. Už dávnejšie som dospel k záveru že subdukcia neexistuje a deje sa iba zväčšovanie planéty, pričom nová hmota v kôre sa tlačí von práve na rozhraní dosiek. Dáva to zmysel aj v súvislosti s obrovskou faunou ktorá tu žila v minulosti (menšia gravitácia), no pri dnešnej veľkosti planéty a tým aj väčšej gravitácii by sa im polámali kosti.
Súčasný asi najväčší proponent teórie zväčšujúcej sa Zeme je prof.Konstantin Meyl, inak autor podľa mňa zatiaľ asi najkonzistentnejšej unifikačnej teórie. Tu je odkaz na jeho publikáciu o zväčšujúcej sa Zemi (angličtina): http://www.k-meyl.de/go/Primaerliteratur/earth-expansion-by-neutrinopower-jgg-1000219.pdf
Z publikácie napr. – vnútorné jadro Zeme (ktoré je rovnaké ako jadro Slnka) je z vodíka pod obrovským tlakom a teplotou veľmi blízkou absolútnej nule (iba tak môže byť v stave equilibria). Jeho hustota je rovnaká ako hustota železa a je supravodivé. Vo vonkajšom jadre prebieha studená fúzia a rôzne chemické reakcie (vzniká napr. voda (asi 1km3 ročne), alebo aj ropa, a i. ktoré potom migrujú v povrchu).
Kto vie anglicky, sú s Meylom aj zaujímavé videá na youtube, kde vysvetľuje aj svoju unifikačnú teóriu..

s0lar

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

V hlbke tisíc metrov pod morskou hladinou je už prakticky tma. Preto sú batiskafy a iné podmorske plavidlá osvetlené. Tak ako móže byť vidieť na dno oceánu z výšky?
Milan

Vlabi
Host
Vlabi
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Milane,
proč myslíte, že na těchto snímcích nejsou žádné ryby?

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Asi jediná možnosť, ako zmapovat dno, je sonar. Má google sonar? Oceany majú 3x váčšiu rozlohu ako pevnina. Zmapovať ich trvá oveĺa dlhšie.
Milan

Vlabi
Host
Vlabi
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Přesně tak – reliéf dna je vygenerován na základě dat ze sonarů. Zmapována (pro potřeby běžných uživatelů) je zatím jen nepatrná část mořského dna.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Anonymní

Veď práve. Človek sa nemóže na vlastné oči presvedčiť, či má dno naozaj taku podobu. Preto je namieste byť skeptický.
Milan

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

Nevím, jestli si někdo všiml, ale google spustil novou aplikaci Earth for Chrome https://earth.google.com/. Netuším, jestli je v něčem lepší, ale běhá podle googlu pouze pod Chrome, což není až tak úplně pravda. Existuje i další prohlížeč, který se chová jako bonzovací Chrome, ale bez těch bonzovacích doplňků. Jen se sám neaktualizuje, musíte vždy stahnout nový.
http://www.srware.net/en/software_srware_iron_download.php

Pokud jsem to pochopil správně, Earth for Chrome by měl mít vylepšenou 3D perspektivu od japonců. http://www.eorc.jaxa.jp/ALOS/en/aw3d/index_e.htm
A je to celkem "hezké" si to zvětšit na celou obrazovku(F11) a dát si třeba 3D Brno:-)
https://earth.google.com/web/@49.19365745,16.59283593,246.87988422a,1313.61519739d,35y,73.25125812h,59.96006517t,-0r
nenimito

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

Zřejmě jde o stroje na provozování entity Yaldabaoth, ELF vysílače pro HAARP a podobné programy. LK

Viola
Host
Viola
17. 3. 2022 13:42

Zdá se, že to potvrzuje Bibli, kde se píše, že původně byla Země souší a pak se vody na zem vylily v podobě potopy.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Viola

A není zvláštní, že první nejstarší zmínky o bibli jsou z roku 1761? Samozřejmě jak jinak opsaná:-) A samozřejmě ze Sinaie, taky odkud jinuď:-)
Osobně bych si dovolil tvrdit, že starý zákon je novější než ten nový.
Čili spíše opačně, potvrzuje něco, co se možná stalo, navíc ještě možná špatně přelozeno.
http://www.codexsinaiticus.org/en/codex/history.aspx
nenimito

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

Našel jsem na Google Earth opět jednu "zvláštnost" kousek pod Japonskem.
Zkuste si vypnout a zapnout v Zobrazení vodní hladinu a "zahýbat" ve 3D:-)
27°42'47.63" N, 142° 7'34.90" E
nenimito

Laco Uram
Host
Laco Uram
17. 3. 2022 13:42

Ako autor pôvodného článku, dávam na doplnenie do pozornosti video, zverejnené v 6.3.2017. https://www.youtube.com/watch?v=PzcSQmJvzqw Je o podmorskej stene od pólu k pólu. Je zaujímavé vidieť prechody línií spomínaných v tomto článku, cez túto stenu. Pekný detail je zhruba okolo 11:47 minúty. Pozdravujem.

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:42
Odpovědět  Laco Uram

Mě zaráží, že ten "val" je přesně v místě, kudy si človíček usmyslel, že povede jeho moderní 180-tý poledník. (o mnoha různých tzv. nultých polednících vedoucích různými částmi map Země se ani nebudu rozepisovat). Osobně si myslím, že v případě oné "stěny" nejde o žádnou senzaci, nýbrž o nedorazy při slepování 2D snímků do podoby 3D mapy v místě, kde se setkávají dvě protilehlé strany 2D mapy, přičemž u nultého poledníku toto nemusí být, protože jde o "prostředek" 2D mapy.

Ovšem ty "pásové" stopy (nikoli ty způsobené různým zaostřeím) si stále neumím vysvětlit žádným jiným způsobem, než že jde fakt o stopy nějakého stroje, nikoli o softwarové šotky.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:42

Ahoj, zajímavý reliéf dna oceánu je i u pobřeží Kostariky, u ostrova Cocos Island. Všimla jsem si toho již před časem, dnes jsem objevila tuto starší debatu, tak dávám pro vás odkaz, zda v tom vidíte též umělou strukturu, či špatné zobrazení po napojení různých snímků oblasti: https://earth.google.com/web/@6.19480727,-85.58257002,75.85113801a,487460.29282361d,35y,-0h,0t,0r On je vůbec ten celý Panamský záliv z výšky hodně pestrý…

Janah