Rozhovory s Průvodcem 2.

Abych znovu nepsal nějaký vysvětlující úvod, dovolím si vás odkázat na první díl – Rozhovory s Průvodcem.



Tázající (Michal)
Navi
, dnes na Tebe mám jednu otázku, která bude buď hodně blbá, nebo hodně do hloubky.
Při své nelehké práci, kterou se mnou máš, sis jistě všiml, že čas od času mám dny-blbce, kdy se věci, jemně řečeno, nevyvíjejí tak, jak se
vyvíjejí jindy. Dnes se mi zkrátka nedařilo, ať jsem dělal, co jsem
dělal. Nebylo by to nic tragického, kdyby se nejednalo vždy o situace,
které moje cholerická povaha bytostně nenávidí. Drobné i větší
naschvály, které se mi přihodí tak jednou za týden či měsíc, se dneska
na mě valily od rána do teď v množství, které bych mohl směle přirovnat k
půlročnímu přídělu. Nešlo o nic, co by mě nějak fyzicky ohrožovalo, ale
vždy to ve mně vyvolalo doslova gejzíry energií, které mě pošlou
minimálně na deset dalších životů opakovat ovládání se. I když jsem se
soustředil na to, abych to měl pod kontrolou, prostě to nešlo, ani kdybych se rozkrájel. Bylo to nad moje síly. Zvukovou kulisu jsi slyšel, takže budeme dělat, jako že nic, ano? Tobě nemusím ani přiznávat, že jsem dnes několikrát vzteky a
následnou bezmocí nad stále se opakujícími “naschvály” brečel.

Kdyby se jednalo o jednu, dvě nebo klidně i pět vyhrocených situací,
ustál bych to. V tom jsem již udělal myslím pokrok oproti minulosti. Nebo snad ne?
Ale dnes jich byly desítky a desítky a já prostě kapituloval.
Zřejmě trpělivě čekáš, jaká je tedy otázka. Moc jsem nad tím přemýšlel, co to celé
mělo znamenat. Pokud to bylo Univerzem zesílené pokárání, nevím, co vše
bych musel provést, aby toho bylo tolik. Obyčejně mi jsou moje prohřešky
vraceny do pár hodin nebo max. dní a téměř vždy vím, za co to je.

Nechci se omlouvat, mám svoje temné stránky a moc dobře o nich vím. Vím i
dobře, co jsem kdy a komu v životě vědomě spáchal a s pokorou čekám
vyrovnání. Ale dnešek mi do toho prostě strukturou ne a ne zapadnout.
Takže
otázka zní – je možné, aby něco dejme tomu z astrálu (nerad to slovo
používám, neb jsem tam nebyl, a tudíž ani nevím, co to může být)
škodolibě nebo spíše se záměrem způsobovalo zde v mé realitě okolnosti a
situace, které by mne nutily vytvářet fujhnus energie?

Nechci, aby to vypadalo, že se chci někomu vybrečet na rameně. Rád bych jen věděl,
zda je možné, aby situace, kterými projdu, byly výsledkem snažení
nějakých prevítů (nikoliv lidí) odjinud. Pokud
ano, uměl bych se s tím vypořádat s úsměvem na rtech, protože bych věděl,
o co jde. Pokud ne a vše, co prožiji, je jen moje zásluha, pak budu asi
ještě dlouho koulet očima.
 

Průvodce Navi
Zdravím tě, Michale!
V tuto chvíli se na nic neptej a udělej, co napíšu!
Vezmi
ten nový notebook, co sis pořídil, polož jej na stůl, podlož novinami a hlavně
vypni. Vem svíci, zapal a postav na noviny na stole. Pak uchop
počítač a celý jej okolo plamene projeď, ale pozor, ať jej plamenem
nepoškodíš, stačí i 1 cm od. Pak si vezmi vlhký hadřík a utři svůj
počítač, hadr spálit! Udělej proceduru dvakrát, pak mně zavolej.

Po proceduře provedené podle pokynů Michal v myšlenkách zavolal svého Průvodce:

Navi, jsem rád, že jsi tu. Ptát se tě, jak víš, že jsem si v aukci koupil použitý notebook, by bylo ode mne pošetilé, takže jak asi vidíš, procedura dokonána jest!
Ptát se již nemusím a je mi vše
jasné. Musím říci, že při přijetí tvých slov mě zamrazilo jak málo kdy a
zadní část hlavy (zátylek) jsem měl jako ve svěráku. Ještě teď mám kůži podobný šmirglu hrubost 40 a zátylek jak pod proudem. Prodejce
se mi ale jevil jako klidný a slušný člověk. Počítač je málo
používaný. I uvnitř při demontáži nebyl nikde žádný prach. Že by byl
přítomen něčemu nehezkému?

A zase to brnění!
Ty mi ale dáváš lekce!

Michale, 
to ale ještě není všechno. Nevidíš, co vidím já. Rozsviť znovu svíčku a popros manželku, aby okolo tebe projela tou svíčkou. Potom se běž osprchovat a osušit a pak již bude všechno v pořádku. Nyní ti nic dalšího vysvětlovat nebudu, protože by to rušilo tvoji očistu.
Tak vše uděláno, jak Jsi řekl. Zítra bych měl mít téměř identickou náplň dne jako dnes, tak jsem zvědavý, jak to proběhne.
Moc Ti děkuji za pomoc.
Stejně by mne ale zajímalo, jak je to s tou možností astrálních entit ovlivňovat situace člověka…

Tam nešlo o konání nějaké astrální bytosti. Ale nashromážděná moc špatná
energie na dotyčném předmětu vlastně s negativními programy a ty jsi to nasál do své aury a už to jelo. Na co jsi sáhl, po tom bylo prd. Proto když člověk dostane od někoho šperk, třeba i od babičky, je vždy
potřeba ho očistit, jinak mu programově naruší jeho vlastní program a jede to na způsob, který jsi zažil dnes ty.




0 0 hlasů
Hodnocení článku

Čtěte dál

PředchozíDalší
odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější počtu hlasů
Inline Feedbacks
ukaž všechny komentáře
Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57

Ahoj Michale,
prosím, dala by sa zvýrazniť farba-sýtosť textu, tvojho, čo sa pýtaš ?
Mám s tým problém, alebo ako to mámurobiť aby sa mi lepšie čítalo. Dík , B

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Je to lepší? 🙂
Případně pomáhá vybrat text myší, pak je obyčejně v kontrastním označení (dle nastavení)

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Je to fajn – 🙂 Díky, B

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57

Potešil ma vlčko :-))
Ku anjelom – neoperovala som s nimi, ale s "plazmatickými" sprievodcami-sú dvaja, ktorí ma občas vytiahli niekam sa pozrieť – teda do budúcnosti. Hodne som odsudzovala personifikáciu týchto tzv. anjelských energií. Prečo ? Nuž preháňa sa to, je módou mať anjelika, jedno či na stene, či zo sadry, gýč, negýč, a vrchol anjeli-ženské, ktoré rovno môžu robiť reklamu na spodné prádlo VIctorie Secret.
Dobre predajný tovar je tento táto téma, anjelský byznys.
Nuž, nie je to moja šálka kávy.., ale nech brouka žít, že ?

Včera sme si skypovali s dcérou /USA.
Mobil som mala po ruke tiež, slúchadielka so šnúrou v pohotovosti, keby ešte niekto zavolal, nech si nezohrievam potom ucho.
Pri rozhovore som šúchala ploškami slúchadiel o seba, a zrazu som cítila ako sa urputne priťahujú. Prečo, azda sú dnu magnety ? je moja otázka na Vás. Musí to tak byť, bez toho by to nefungovalo ? Ono mám ten "káblik" roky a nikdy som to nespozorovala.
Druhá vec , po nejakých 20 minútach som cítila tlak v hrudi, na srdcovej čakre a prišlo mi máličko pálenie – to zažívam keď sa hlási panika.
Čo mi robí vrásky je, že práve s dcérou som to už absolvovala viackrát, na diaľku tisíce kilometrov. Urobím zásah, sústredím sa na dýchanie, vyšlem prosbu o prihodenie pokoja a je to fuč. :-))
Dávam to sem preto, že si písal o notebuku a očiste, predmetov.
… azda prebehnem tými slúchadlami popri sviečke.
Vďaka, B

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Bed,
rád bych poradil, ale v tomto nejsem kovaný. Nevím jak moderní sluchátka, ale dříve v nich a součástí velkých reproduktorů byly permanentní magnety a cívka. Dnes je hafo druhů a rozdílných principů. Nemohu tedy ani potvrdit ani vyvrátit tvůj pocit, že jsi cítila něco jako magnetickou (případně elektromagnetickou či elektrostatickou) přitažlivou sílu. Možné to je.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Keďže slúchadlá sú staršieho dáta – tvoje vysvetlenie MNichale bude na mieste. Alebo ich "rozšrotujem" ? 🙂 a hin sa hukáže. To ako skákali ku sebe si ešte nevidel… skoro ako ľudia, alebo zvieratá sa k sebe približovali…
Ten vlčko hore je dúfam vlčica – tak pekne sa usmieva.
B

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Pravděpodobně to bylo způsobeno oním třením sluchátek o sebe – statická elektřina.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Ne, nebylo to zpúsobeno /nemám u s krúžkom/ třením, statickou elektrinou, ony sa totiž stále priťahujú i dnes. 🙂 Budú tam magnetky.
Haha, teraz mi ťuklo a šla som priložiť na šporák a ony držia. Takže som "zakopla" o spôsob – často sa to stáva vedcom, keď skúmajú :-), vravím tomu okamih AHA, Satori a pod, no a ja konečne viem ako ich mať stále poruke, aby sa nepovaľovali kadetade, pod počítačom a potom nikdy neviem ako ich medzi tými drôtmi odmotať :-))
Keby som vedela ako, natočím o tom video…
Majte sa, B

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57

No, vidíš a pak, že nemáme používat obrannou magii, mě to taky vždycky ponouká všechno umejt, vypálit svíčkama a solí. Na tom není nic špatnýho, je to normální očista od těch půtvor a špatný energie. Budeš se smát, ale když jsem si přečetla Tvůj článek, mimochodem pěkně napsaný:), tak jsem hned chtěla jít na dvůr a strčit svíčku pod Vlastíkovo auto:) JEŠTĚ, ŽE BYLO V SERVISE. ZVLÁŠT BY BYLO ZAJÍMAVÝ ČIŠTĚNÍ SVÍČKOU POD PALIVOVOU NÁDRŽÍ:)))))) koupili jsme ho od pěknýho debila, ale už jsem mu odpustila:)Když jsme to auto přivezli, tak jsem pořád cítila něco nepříjemnýho, tak dali vyměnit a vydezinfikovat klimošku a bylo to hned super. Stále mám ale pocit, že tam ještě něco je. . . hezký den iva

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Ivo,
já bych toto magií nenazýval. To už by pak magie bylo umytí rukou, nádobí, pokračovalo by to střiháním nehtů a končilo někde utíráním prachu ze stolu a leštěním auta.
Prostě očista. Nic víc 🙂

O magii jde, alespoň podle mě, kdykoliv se snažíš ovlivnit kladně i záporně běh okolností jiné osobě či osobám (působit na ně). V případě očisty tvého předmětu nejde o ovlivňování kohokoliv, tudíž z mého pohledu to magie není. Ovšem pokud s tím předmětem nemáš v úmyslu potom ovlivňovat další.

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Tiež mám s mágiou problém …, raz som dostala odpoveď, že celé naše konanie, celý život je mágia. B

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Já vím, že je to slovíčkaření, jen si tak myslím, že tím, že se očištuji od nečeko, nebo od někoho si tvořím obranu . Čistila jsem dům od strašidel, duchů, sůl, svíčky, voda, nemyslím si, že by to bylo něco špatného. Přijde intuice, nutkavý pocit to udělat a tak se má poslechnout, zvlášt, když cítíš, že se vážně děje něco nekalého. No a jen krůček je pak k tomu ovlivnování, třeba v dobrém. To jsem naštěstí ani nezkusila. Nějak, ale vím, že to funguje a nemá se s tím zahrávat. . . . hezký večer iva

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57

Pani Ivo,
dovoľujem si Vám poďakovať za konštruktívny koment, ktorý vyjadruje presne moje pocity.

Jeden múdry človek mi pripomína, že máme konať čo nám šepká intuícia keď cítime, na stopercent úlohu ako dobrú pre nás i ostatných. Akýkoľvek záchvev neistoty prináša zmätok vo výsledku, ovocie nášho konania býva potom rôzne, i trpké.

B

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57

Otázka :
Matěji to je Vaše povídání na blogu Energieupramene , Templáři ?,,
Dík, B

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57

Ahoj Bed.
Jo, to je moje povídání. A protože jsem komendiant a písničkář, tak text malinko upravenej do forbín, dramatizovaně čteme s kolegyní, která vede part Amadei. Hraju a zpívám k tomu písničky, ona u toho rovněž zpívá a navíc nádherně tančí. No a po vystoupeních se debatuje. Kdyby byl někdo takovej jako ona na Slovensku ( protože po prázdninách na rok odjíždí studovat do Anglie ) a navíc ještě uměl zorganizovat pár vystoupení, tak bych to velmi rád četl i tamním Slovanům. No a pokud si vzpomínám, Vy jste v komentu uvedla, že máte rovněž tyto sklony. Možná je to výzva. Matěj

Anonymní
Host
Anonymní
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Anonymní

Matěji, možná…, lenže som samorost a už dlho pustovník. Žijem ako "les" káže, tu i tam. Máte niekde videjko s vašim vystúpením ? B

Unknown
Host
Unknown
17. 3. 2022 13:57

Tuším, že to s tím průvodcem nebude vůbec jednoduché. Něco mi říká, že ten průvodce je náš vlastní duch a vědomí, co máme, je jeho malá "osamocená" poznávací část.
Jakoby z jednoho bodu tryskala energie a se "vzdáleností" od místa projevu se zmenšovala, modifikovala a zároveň rozšiřovala (jak trychtýř). A někde až dál, ovlivněna tisíci věcmi se začíná "zhmotňovat" v naše vědomí. Pokud odstraníme nějaké bloky/programy, dostaneme čistější energii ze zdroje – od našeho počátku. Pokusil jsem se to nějak nakreslit: http://imageshack.us/a/img822/2002/q4nu.jpg

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Unknown

Petře,
přiznávám že i já mám dojem, že Průvodce/anděl strážný/intuice bude část našeho vlastního JÁ. Možná to ale taky může být tím, že na jisté úrovni budou všechny bytosti jedna.

Unknown
Host
Unknown
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Unknown

teď jsem si vzpomněl, že ve snu(?) jsem toto s kýmsi ve vesmíru už řešil/probíral, ale teď mám úplný okno.. jak se mi podaří nějakej fragment vytáhnout, podělím se o něj.. mám totiž dojem, že to co se odehrálo, by mnoho lidem podlomilo kolena… včetně mě

MichalB
Host
MichalB
17. 3. 2022 13:57
Odpovědět  Unknown

Petře,
tak na tohle se těším (už od Náchoda :-))